Trött

En trött dag idag, nyss slängt i mig lunchen och är iallafall mätt ;)
Fika idag med blev det, Julia hade bakat som Chris hade med sig :)
Smarrig kaka och en kopp kaffe till det gjorde min förmiddag.
Nu är det bara eftermiddagen kvar innan det är dax att gå hem till mina favoriter :)
Får se vad vi hittar på i eftermiddag, innelek lär det vara i alla fall pga av vädret. Får se vad Milea tänkt sig.
Sedan när hon somnat blir det nog soffan för min del känner jag, har inte mycket ork, kanske slänga in en tvätt, skulle nog behövas.
Annars har vi inga direkta planer denna veckan, får se lite vad som händer.
Var en sväng hos syrran igår bara och fikade lite.
Fick hem lite amningskläder som nu ligger packade i väskan.
Spännande att se när vi kommer få användning för den ;) man vet ju aldrig vad bebis bestämmer sig för.
Gick i alla fall in i vecka 38 idag så nu räknas bebis som fullgången.
Vi ser fram emot att träffa dig lillplutt så nu får du gärna komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: