Komp :)

Beslutade mig för att sluta tidigt mina tre sista dagar på jobbet, har lämnat över och har lugnt så passar på.
Min kropp behöver det också, märkte igår när jag varit igång att kroppen säger ifrån, man tror att man orkar så mycket men tyvärr är det inte alltid så. Huvudet säger en sak och kroppen en annan.
Så idag kommer jag vara hemma ca halv fyra, imorgon med och sedan klockan 16 på fredag, hur bra som helst.
Hinner jag med att baka till mina kära kollegor också ;)

Annars har vi inga planer idag, ska packa en liten väska till Milea bara ifall vi måste åka in snabbt så den är klar, glömde det igår.
Babyskyddet är hemma och basen istallerad i bilen. Så nu är vi redo!

Förhoppningsvis får vi hjälp med att bära upp en hylla idag med så vi kan få iordning på kontoret och vardagsrummet nere, när den väl är flyttad ska tv bänken ställas på rätt plats och tre fina tavlor med bilder på oss ska upp :) Har bara tagit ett halvår att fixa ;)

På kontoret ska det bara ställas in saker i hyllan när den kommer upp så tror jag det kommer se fint ut :) Nu står allt mest på golvet och på skrivbordet, ska bli skönt att få det fixat och kunna ha öppet dörren igen utan att skämmas eller att Milea ska få tag på något olämpligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: