Lugnet efter stormen

Efter gårdagens kaos kväll vaknade jag trött men ändå med ny energi:)
Alla julklappar är nu inhandlade, glada barn (yes) och har dessutom fårt köpt två klappar och lämnat till en sådan insamling för de som inte har råd att köpa egna, känns bra i hjärtat. I affären frågade hon dessutom om det var mina första klappar, så skönt att kunna svara att det var de sista :)
Väntar bara på en klapp som ej har kommit än, men den är beställd iaf :)
Julkort som ska med post är också lagda på lådan, bara några som ska delas ut för hand kvar, för bli i helgen.
När Joline har ätit nästa gång sticker jag iväg med syrran till gymmet, så skönt att komma igång med träning, mår så mycket bättre då. Annars får vi se vad dagen har att erbjuda, skaffa gran får vi göra denna helgen också så vi får en fin, men sedan får den vänta tills nästa innan den får komma in i stugan.
Känner på mig att detta blir en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: