Effektiv!

Idag har jag och lillfis hunnit mycket 😀 städat hela huset, varit och lekt med kompis, handlat och lekt!
Milea var helt slut efter uteleken hos Hanna m familj så hon somnade när vi va påväg tillbaka till bilen och jag kunde flytta över henne till bilen, sedan över till vagnen igen och hon sov vidare i 2,5 timmar tills jag fick slamra med disken för att hon skulle vakna 😜
Men så mycket man får gjort nu när hon sover långpass 😀 hinner båda sitta i soffan och greja! Helt fantastiskt och en gladare unge får jag sen när hon vaknar, märks att hon verkligen behöver denna vilan på dagen!
Nu ska jag nog sätta mig och pyssla med hennes fotoalbum en stund nu när jag har egentid då gubben är ute och roar sig 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: