Underbara helg:)

Vädret är kanon och helgen har varit fantastisk! La mig åtta i fredags när jag skulle ha egenmys men när lillan somnat så var jag så trött att det blev sängen istället!

Igår åkte hela familjen på babybarn mässan, köpte en mössa till lillan, annars inte mycket att ha enligt mig. Vi fick en goodiebag från loppi, den hade en toppen bitring till lillan!
Sedan åt vi lunch på le pain francais bistro på avenyn! Väldigt bra restaurang när man hade barn, förstående personal med:)

Kvällen bestod först av en ledsen bebis som inte kunde bajsa, när hon tillsist somnade i min famn åt jag och Jonas räkor och tog ett glas vin, mums:)

Nu sitter jag i solen, Milea har sovit en timme snart i vagnen och Jonas steker pannkakor!
Vilken dag, ev kommer syster med familj hit en sväng! En promenad ska det bli och sedan myskväll:)

Jonas tog natten med Milea inatt, gissa om han är trött idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: