Nattning å glad sambo!

Idag överraskade jag min kära sambo! Han fick nämligen ett par manschettknappar med Mileas namn på :) jag specialbeställd dom ifrån en sida på nätet, fick reda på sedan genom att läsa bloggen the odd way! Ja man har alltid någon nytta av bloggar;)
Han blev iaf jätteglad :)

Nu har han fullt upp men att förSöka få lillfia att somna om igen, hon sov mellan 21-21.30 men ville sedan ha mat, då min Jonte räckte var vi tvungen att fixa flaska så då vaknade hon till lite men snart så hoppas jag hon ska somna om igen, annars har vi ingen glad tjej här!

Sedan ska vi se klart ett avsnitt på sons of anarchy och sedan måste jag nog sova, är helt slut.
Imorgon kommer Hanna och Mikaela på frukost och sedan drar vi på mamma/barn träning 👍 ska bli så kul! På kvällen bär de av till bror för att fira att yngst brorsdottern bli 15 år!!! Herregud!!

Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: