Sista dagen!

Jaha, söndag och imorgon börjar Jonas jobba igen, tråkigt. Jag och Milea ska till BVC, sedan får vi se vad vi ska hitta på! Jonas ska träna med så det blir en lång dag för oss. Kanske kan se om vi kan träffa någon eller ta en promenix om vädret tillåter :j

I helgen har vi först varit hos mamma och pappa i fredags, båda syskonen var där en sväng med, trevligt. Var Mileas första besök borta. Gick jättebra, alla slogs om att ha henne så hon fick mycket uppmärksamhet :)

Igår var vi bara hemma och hade mysdag/kväll utan besök, det var skönt. Jag åkte en sväng till Coop, var jättejobbigt att vara utan skrutt, hon var hemma hos pappa, jag handlade så snabbt jag bara kunde haha!

Ne, nu ska vi göra iordning oss då faster Netta kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: