Mika & Jossan ❤️

Idag ska jag och lillfia till Mika och Jossan en sväng! Ska bli mys. Tänkte låna en serie av Mika så jag har nått att titta på här hemma ;) just nu är det inte tree Hill som går, vet inte hur många gånger jag sett den men den är ju så bra:)

Veckan är ganska fullspäckad, iaf fram till fredag, sedan blir det familjemys :)
Imorgon ska vi till Hanna och träffa lilla Mikaela, på kvällen kommer Sophia, Robert och lille Levi :) har inte sett henne sedan i våras, helt sjukt.
På torsdag kommer Kristin och lille Vincent på besök, mysigt, blir lunch. Tänkte väll göra någon sallad, nyttigt och gott!

Nu ska vi se om jag kan få städat en av toaletterna iaf under lillans sovstund, får ta lite i taget! Sedan ska vi ta en tripp och handla lite, tänkte spana in nya lekia med, kanske hittat nått spännande :)

Igår var farbror och fru här, Milea fick ett fårskinn, nappar som lyser i mörker och en bitring, så snällt :) Nepp, nu dax att dricka upp kaffet och dra igång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: