Trött!!!

Gårdagen var riktigt trevlig, god mat, trevligt folk och massa prat och bus med lille Cevin!

Nu är jag helt slut, målat alla framsidans tio fönster idag, tog en liten stund men klar blev jag, imorgon ska jag måla karmarna en gång till samt de gråa på fönstren, sedan är dom klara, helt otroligt. Då ska jag ta bort all tejp så det ser fint ut! Skönt!

Jonas fick ta och röja i rabatten då den var helt igenväxt, så om vädret tillåter får han dra igång med lager två av den gråa färgen på huset:)

Nu blir det till att sitta en stund i solstolen och sedan filmmys med jordgubbar glass och godis :)

Imorgon ska vi hämta vårt nya vrålåk, jippi! Kan semestern börja bättre? Skulle inte tro det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: