Trimester tre <3

Idag går vi in i vecka 29, sista trimestern och det känns underbart! Var hemma hos bror med familj igår då jag hämtat tre av barnen ute på gullholmen. Jonas var på bröllop så jag fick stanna kvar på mat och frukter med glass, satt och pratade och huxflux var klockan halv ett. Åkte hem och då kände jag den enorma tröttheten, så fick ringa Jonas och kolla om jag kunde hämta honom då, och det fick jag så in i bilen igen och åka till kärna av alla ställen, mötte två rådjur och en grävling på vägen, läskigt.

Blev så inspirerad av min svägerska igår att greja så idag har jag målat bord, bakat bullar, rensat lite skit, storhandlat mm. Nu värker mina fötter så orkar inte med många knop, ska bara ligga och njuta av min bebis i magen som är superaktiv idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: